woensdag 8 april 2009

De Div





6 opmerkingen:

  1. Inderdaad The Div was een fantastische band.
    In die periode speelde ik zelf ook in een band met een sterk The Div geluid.
    Maar mijn favouriet blijft: LIEVE MATROOS.

    Groet Klaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Klaas,
    Wat tof om te lezen, heb jij toevallig nog opnamens van je oude band? Ik ben zeer benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Arnoud,

    Ik heb inderdaad nog wel wat opnames liggen.
    Wil je wel een kopie sturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeg Arnoud,

    Wel eens van PIU PIU gehoord? (Jan Kin Band)
    Dat is echt iets voor jou!!

    Groet Klaas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig,leuk filmpje ook. De Div een aantal keren gezien in de jaren 80 o.m. in Stalker in Haarlem. De zaal was een beetje te klein voor het volume van de basloopjes, de volgende dag hadden mensen er rugpijn van. Ben twee jaar op raadselachtige wijze m'n exemplaar van Open Zee kwijtgeraakt, daar baal ik nog steeds enorm van... Heb ook het idee dat de aandacht voor De Div weer toeneemt, grappig.

    BeantwoordenVerwijderen